sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Decor pentru o macheta

      Cum nu am nimic nou inca, m-am gandit sa va postez cateva piese lucrate in decembrie pentru o prietena , Andreia Martinescu. Nu stiu daca va aduceti aminte , Andreia a luat premiul I la un concurs de scenografie in 2011 cu o macheta superba . Aici aveti cateva detalii:  " O mana de ajutor "
      O sa va las mai jos pozele cu piesele facute de mine. Nu am primit inca imagini cu macheta completa, dar o sa le postez cand le voi primi.












Aici aveti pozele cu macheta completa,  sper sa va placa ! 










29 de comentarii:

  1. This is really wonderful! So many little details! Kudos!

    RăspundețiȘtergere
  2. super! very cool! love all the details! what a lovely doll house that could be =)

    RăspundețiȘtergere
  3. Brilliant work!! I am waiting for the finished work.

    RăspundețiȘtergere
  4. Loved every detail your single work!
    A good year for you and your family.

    RăspundețiȘtergere
  5. wowwww what a pretty creation Christina...!!! Really adorable. love all the details...!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super miniaturile! Felicitari! Presupun ca lucrarea are de a face cu Venetia, nu? Foarte buna idee. Vreau sa iti semnalez ca ai pus link-ul gresit (ii lipseste o cratima, motiv pt care nu te redirectioneaza pe pagina care trebuie). Spor la quilling si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. super WOOOW...amazing... I love the details of this creation, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, Cris, m-ai lasat fara cuvinte! Toate piesele sunt superbe! <3
    Cam ce dimensiuni au? Ma cunosti doar, trebuie sa stiu... Hehe!
    Felicitari!

    Pupici!
    Manu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Manu, am cautat foaia cu dimensiunile si nu stiu unde am pus-o, dar stiu sigur ca nu depasesc 8-10 cm in inaltime, in afara de pod care are cam 13, baza la podium este de 3 cm omuletul are 8cm,platforma patrata este de 15 15, iar cea lunga parca 5x7 la restrul faci si tu un calcul de proportii, sincer nu-mi amintesc mai mult, le aveam notate. pup

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru raspuns, Cris! Sa stii ca nu ma mai satur sa le privesc!

      Pupici!

      Ștergere
  9. This's simply Super awesome.. God Bless U

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, absolut superb, câtă atenţie la detalii, câtâ migală şi totul arată minunat

    RăspundețiȘtergere
  11. E absolut fantastic! Imi place la nebunie totul, dar preferatul meu este podul. Felicitari! Cat timp ti-a luat sa faci toate astea? Ai avut schema data sau a fost inventia ta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Tot ceea ce vezi sunt ideile Andreiei Martinescu de care am vb in comentariu. Am primit schita desenata cu toate dimensiunile.Deci jumatate de merit ii revine ei :)

      Ștergere
  12. Buna , multumesc frumos! Ti-am vizitat blogul si deja mi-am notat cateva filme care mi s-au parut interesante. Multumesc pentru invitatie , cred ca o sa te vizitez foarte des :) pup si o saptamana cat mai placuta

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow cristina. :) absolutely mindblowing :) :)
    Uma
    krafttime.blogspot.in

    RăspundețiȘtergere
  14. It's absolutely incredible!

    RăspundețiȘtergere