vineri, 12 octombrie 2012

Halloween cards

     Mi-am incercat si eu mana la cateva felicitari pentru Halloween. La noi nu este foarte populara sarbatoarea asa ca le-am facut doar pentru placerea mea . Sunt simple, desenate de mine, deoarece nu am avut stampile si cu aplicatii in quilling . Sper sa va placa.








        

        Aceasta felicitare era perfecta in original asa ca am incercat sa nu schimb mare lucru, doar ca nu am rezistat sa nu o fac si eu. Originalul apartine talentatei  Szalonaisa care are niste lucrari minunate, asa ca va rog sa treceti  si pe la pagina ei , veti fi incantati, va asigur.


21 de comentarii:

  1. Sunt deosebite ! Si mie imi plac desi, nu ma prea omor pentru Haloween!
    Boo!
    May you have the happiest Halooween ever!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Aurelia! Mie imi place Halloweenul , am o groaza de idei, pacat ca nu e popular , dar cine stie, poate in timp..

      Ștergere
  2. Very pretty, Cristina!!!


    Sathya
    http://sathyapapercrafts.blogspot.in

    RăspundețiȘtergere
  3. These are fab cards Cristina :) Wow!! I can see that my ideas can be creative :)Hugs Iza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much Szalonaisa!! I love your work! Wonderful and inspiration for everyone! Thank you so much for sharing your work with us! Big hug from Romania!

      Ștergere
  4. marvelous cards! I like the first and the last one! Real Halloween mood!
    Do you have halloween in Romania? Is it popular? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much Kate! Well,the Halloween is not so popular here, maybe in a few years, who knows..Just a pity that I have a lot of ideas!

      Ștergere
  5. Absolutely love these! I especially love the boo cards!

    RăspundețiȘtergere