duminică, 19 ianuarie 2014

Bratari - Bracelets

   Ca sa imi pastrez ordinea, am terminat cateva bratari pe care m-am decis sa le pun  in  categoria " alceva in afara de quilling". Daca ar fi sa le luam dupa model le-am sorta in 3 categorii: bratari pentru martisor, bratari impletite  si bratarile prieteniei ( ma rog, un alt model  dupa cum spune fiica mea, eu il stiam pe cel din snur impletit cu model).
  Din categoria "Bratari pt martisor", am facut cateva  din snur alb-rosu , gros de 3mm la care am atasat o gargarita din lemn pe o baza de quilling. Bratarile au o li\ungime de 23-25 cm cu lant cu tot. Preturile afisate se refera la 1 buc.

Pret: 4 lei / buc




     Din categoria "Bratari impletite", am ales cateva din snur de saten de 2mm,  impletit cu lant de strasuri Rhinestone de 3,5 cm , auriu si argintiu.  Tutorialul este preluat de pe forumul  Hobby Handmade 

Pret: 20 lei / buc






Iar in categoria, "Bratarile prieteniei", am facut cateva bratari cu snur din matase sintetica gros de 1mm  la care am atasat cateva accesorii gen link sau charm. Aceste bratari le-am facut la sugestia fiicei mele care ,nu numai ca le poarta dar imi si da comenzi pentru prietenele ei . E prima data cand lucrez cu snur atat de subtire. Bratarile sunt frumoase , finute si elegante , nici nu m-am asteptat sa imi placa atat de mult.

Pret: 10 lei / buc














Aceasta bratara de mai jos,  este formata dintr-o combinatie de 5- 6 charmuri si linkuri lucrate individual si montate impreuna.

Pret: 20 lei /buc   (Vandut)




5 comentarii:

  1. wow Cristina ... dar ai lucrat ceva! si cat de frumoase sunt ... cele impletite si cele cu mai multe charmuri sunt superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Sweetie! Nici eu nu ma asteptam sa iasa atat de frumoase si chiar sa-mi placa asa de mult sa le lucrez!

      Ștergere
  2. This is something completely different. Anyway, it's beautiful

    RăspundețiȘtergere