luni, 17 decembrie 2012

Tutorial Coronite de Craciun

         Asa cum v-am promis, am facut si tutorialul pentru coronitele de Craciun care v-au placut atat de mult. Sunt usor de facut, va trebuie doar rabdare si timp. Asa arata coronita de Craciun gata terminata:


Materialele necesare :


   - Un inel din polistiren sau plastic sau chiar din hartie
   - Carton imprimat de 200g 
   - Lipici
   - Hartie colorata de 130g pentru decorat , fasii de quilling
   - Funda
   - Glitter cu lipici si glitter pulbere 
   - Clopotei de plastic, conuri de brad , margele, 

Cum se face:


Pentru aceasta coronita, eu am folosit un inel de polistiren de 23 cm cumparat de la Casa Retro cu 5lei


           Pentru a acoperi inelul am folosit carton imprimat de 200 g cumparat tot de la Casa Retro la pretul de 28 lei setul . Putin cam scump pentru buzunarul meu, asa ca m-am gandit sa fac putina economie si am utilizat si coli de carton colorat de 130g. Am ales o nuanta care sa se asorteze cu cartonul imprimat si ca sa nu fie simplu, am facut cateva buline  cu  vopsea acrilica gold metalizat. Am facut acelasi lucru si la celelalte coronite iar rezultatul a fost peste asteptari, nici nu realizezi ca nu este carton imprimat.
          Am taiat cartonul in benzi de 15mm x 22cm . Mi-au intrat cam 24 -25 de benzi din fiecare model de carton.


    Am lipit benzile de carton pe inel si intre ele , alternand modelul, cate una din fiecare culoare.


 La final s-ar putea sa veti 2 benzi alaturate din acelasi model, sa nu va faceti griji ca nu arata rau deloc. Eu am ales acele benzi ca punct de reper pentru agatatoare. Deci , cand ati terminat de lipit benzile de carton, coronita voastra va arata astfel:


 Cu o foarfeca , taiati in V capetele benzilor de carton. Incercati sa le taiati aproximativ la acelasi nivel pe toate.

 Cand ati terminat, lasati sa se usuce putin,  inainte sa incepeti sa le ornati. Coronite acoperite cu hartie vor avea dimensiunea de 35 cm.


     Pentru ornat, puteti folosi ce aveti prin casa, sau cei mai indemanatici pot face singuri ornametele. Eu am combinat. Am pus prima data agatatoarea si funda rosie. Am facut floarea si cateva frunze din quilling, cateva crengute de brad din hartie franjurata, am lipit  frunze perforate si  fulgi perforati  , apoi am adaugat cateva ornamente de la cornonite mai vechi ,  printre care un con de brad si un mos craciun pe sanie. La final am dat cu glitter irizant si glitter frost peste care am pus un praf de glitter alb.La final arata cam asa :








Pe cei care vor folosi acest tutorial , ii rog respectos sa acorde credit si sa creeze un link catre aceasta postare. Mult spor la creat si happy quilling!

Cristina




4 comentarii: