marți, 27 noiembrie 2012

Pregatiri pentru Trargurile de Iarna " I love Handmade "

          Se apropie targurile de iarna " I love Handmade". 1- 2 Decembrie si 22 - 23 Decembrie , dupa cum stiti , in curtea Palatului Sutu, la Universitate.
          Anul acesta m-am axat mai mult pe ornamente miniaturi , cu care  am avut un succes enorm anul trecut, sper sa mearga si anul acesta la fel de bine. Am refacut stocul de ingerasi si de mosi si am adaugat  3 miniaturi noi, un pinguin si un om de zapada pe schiuri ( de mult vroiam sa le incerc) si faimosii reni. M -am inspirat din pozele gasite pe net, nu stiu autorul , asa ca daca cineva isi recunoaste ideile , sa-mi spuna si acord credit de autor. Oricum eu nu am respectat modelul initial si l-am modificat dupa plac. Renii mei au figuri de handicapati :) dar imi plac de mor.
          Sper sa va placa noul meu stoc de ornamente si sa va inspire si pe voi.

























15 comentarii:

  1. Wow ! These are awesome ! I am a gr8 fan of 3d quilling and yours are just Fabulous.

    RăspundețiȘtergere
  2. wooow superbe miniaturile :D foarte foarte frumoase!!! ..deja imi si imaginez un bradut impodobit numai cu ornamente quilling ...ar fi super

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sweetie! Nici nu-ti imaginezi cat de bine ar arata!Eu am avut anul trecut o groaza de ornamente in pom, sunt fantasticesi se vad minunat de bine!

      Ștergere
  3. these are the cutest ornaments!! I just love them!! Hugs, antonella :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. You are fantastic! A beautiful selection of small Christmas creatures . All are amazing!

    RăspundețiȘtergere
  5. My friend got inspired in quilling and she made a cute dining set
    Please find the same in the below link

    http://theepz-madcrafts.blogspot.in/2012/11/miniature-dinner-set-quilling.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragute! Imi inchipui ca este o groaza de munca la asa minunatii... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere