sâmbătă, 25 februarie 2012

Brose de Martisor

           Anul acesta am intrecut masura la brose. Nu e vina mea, adevarul e ca , cu cat scimbam culorile la hartie , cu atat imi doream sa mai fac. M-am gandit ca oricum nu strica daca sunt mai multe, merg foarte bine in orice ocazie. Va las mai jos minunatiile . Multumesc celor care au trecut azi pe la Palatul Sutu, la targul de handmade , iar cei care nu au reusit sa iasa din casa azi , poate reusesc maine. Adriana, partenera mea de lucru de la Handmade for Fun , va asteapta intre orele 10:00 si 18:00, cu o multime de martisoare, felicitari, bijuterii si alte cadouri  pentru doamnele si domnisoarele din viata dvs.






















    ***  Am fost intrebata de tehnicile pe care le-am folosit la aceste brose. Am folosit mai multe, unele  dintre ele ,  le-am adaptat dupa cum mi-a placut mie. Dintre tehnicile pe care  le-am folosit : Beehive by Susan , video tutorial by  Prites  ;  Triplet tutorial by Syaz  , video tutorial by Pritesh ; Noodle petal flower - acesta l-am facut singura fara tutorial, nici nu stiam ca exista, insa dupa, intamplator , am gasit un tutorial facut de   Pritesh . Eu de regula lucrez dupa ideile mele insa  , cateodata le combin cu ceea ce vad pe internet.

28 de comentarii:

  1. Sunt superbe brosele, ati reusit sa faceti foarte multe, in toate combinatiile de culori. Va doresc vanzare buna la targ!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult Mihaela, da am facut 100 de buc, nu ma mai puteam opri :))))

      Ștergere
  2. They're beautifully done..Love the color combo too..

    RăspundețiȘtergere
  3. Magnificent quilling!! Meg Crawford ~ Polly & Meg's Treasures

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe si atat de frumoase ! multa bafta !
    aureliaeugenia

    RăspundețiȘtergere
  5. Wooooow.....I love these sooooo much.... all are gorgeous.

    hugs,
    Susan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much Susan, your work is my inspiration!I love your work!!

      Ștergere
  6. OMG! This is great! I can't even decide what color combination is more beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank u Gordana ! Me neither, I couldn't stop it. I made ​​more than 100 pieces, luckily I was finished paper! :)))

      Ștergere
  7. very cute flowers! so gentle and so versatile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt extraordinar de frumoase! nu-mi pot lua ochii de la ele :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi Laura, te cred, sa le vezi pe viu, aproape ca nu ma indur sa le vand:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe ia sa vii sa ne zici ca nu mai ai.
    Am incercat si eu tehnica...cand incercam a2a oara stricampe prima m-am chinuit vreo 15 min....si am dat deoparte.
    Mai inceerc altadata.

    RăspundețiȘtergere
  11. beautiful creation I love it!
    Greetings Baukje

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristina,
    Fiquei encantada com a beleza, as cores e a diversidade de suas flores.
    Como você é criativa!!!!
    Abraços!

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte foarte frumose!. O idee grozava sa faci brose!
    La anul voi incerca si eu...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Сколько красоты! Рада, что набрела на ваш блог!

    RăspundețiȘtergere