luni, 7 noiembrie 2011

Princess Doll

                 Ideea mi-a venit brusc si am pus-o in practica imediat sa nu  pierd detaliile. Sunt incepatoare in arta papusilor de hartie asa ca va rog sa  fiti indulgenti. Ma gandeam insa la o printesa care sa mearga cu trasura .Rochia am vrut sa fie tot din quilling la care sa pot adauga eu mici detalii . Cum insa marimea  printesei  este de 8 x 6 cm, nu prea am avut spatiu sa jonglez cu detaliile. Sper insa ca mi-a reusit cat de cat si desigur sper sa va placa.






                   Cum nu aveam rabdare sa mai fac o miniatura imediat si cum imi doream totusi si alte culori, m-am gandit sa ma joc cu Photoshopul si sa schimb putin culoarea rochitei sa vad cum  ar arata. Mai jos va las un montaj de poze in diferite culori, alegeti voi care va place mai mult. Eu sincer , mi-ar fi placut sa vad cum i-ar sta in negru, dar nu mi-a iesit culoarea :(



8 comentarii: