vineri, 19 august 2011

Magneti pentru frigider

             24: 15.... e ora de somn nu?? Numai ca mie nu-mi prea e somn , asa ca am venit cu ceva noutati pentru voi. In ultima vreme am lucrat serios pentru magazin si mai ales pentru Targul de Handmade de la Palatul Sutu, adica in curtea Muzeului Municipiului Bucuresti.
               Este prima data cand particip la un targ de handmade. De fapt, nu eu caci problemele mele de sanatate  ma pun in imposibilitate de a lua parte la eveniment, dar va fi Adriana care va  prezenta o gama sper destul de larga de produse. Nadajduiesc  sa va placa. Va voi pune mai jos un preview la ceea ce veti putea admira si cumpara in septembrie.
           





                                                                                 









5 comentarii:

  1. Wah! Mai mult nu pot sa spun. Felicitari, ai maini de aur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut toate minunatiile pe care le-ai facut,si am ramas impresionata. Am 12 ani si imi place la nebunie sa fac quilling. Vroiam sa te intreb de unde iti cumperi fasii?? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ma bucur ca iti plac lucrarile mele. Eu cumpar hartie pe care o fac eu fasiute. Daca vrei sa inveti tehnici si alte metode de lucru in quilling sa stii ca dau si lectii, gasesti detalii sus pe pagina in dreapta.

      Ștergere
  3. Buna, cu ce lipici lipesti magnetul de figurina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Amalia, cu aracet tipografic, e foarte rezistent dar trebuie sa-l lasi sa se usuce bine inainte de a folosi magnetul

      Ștergere