duminică, 28 februarie 2010

Start your garden!

    Din nou ghivece cu floricele colorate, diferite tehnici de rulare , la unele am folosit perforatorul cu model, bineinteles cumparat de la Casa Retro. Magazinul acesta micut e precum sacul lui Mos Craciun. Gasesti de toate. Au o gama atat de variata de produse  hobby craft ca-mi vine sa cumpar tot ce au pe stoc. Dar dupa cum stiti astia la Banca pazesc banii , asa ca  sufletu'. Oricum n-am mai vazut o hartie de 100 de lei de ceva timp, tot albastra e?? Aha.. banuiam eu.
          Deci, cum spuneam, am indragit mult aceste ghivece  in miniatura si cum martie vine in pas alergator m-am gandit ca nu strica sa reinnoiesc putin stocul . Sunt usor de facut dar destul de migaloase pentru cine nu are rabdare. Oricm daca doriti sa lucrati  Quilling, va sfatuiesc sa va innarmati cu multa rabdare .... si o pereche de ochelari.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu