sâmbătă, 20 februarie 2010

Primele Tablouri!

          Si intr-o  sambata  am descoperit Quillingul, cu ajutorul dragutei de Adriana, colega fiicei mele , care mi-a vorbit atat de entuziasmata de aceasta arta ca nu am rezistat. Adevarul este ca mi-au trebuit cateva luni sa ma apuc si eu cu adevarat.   Prima data m-am documentat ce si cum. Adica m-am documentat  asa cam ... hm 4 luni... Nu sunt zdravana nu??? Va rog sa ma credeti ca nu puteam sa-mi mai iau ochii din calculator. Am scos  sute de poze cu creatii quilling, de parca fugea netul.  Visam noaptea numai onduleuri de hartie.
         In fine a devenit obsesie. Apoi cu teama , am  vrut sa incerc si eu.... dar acum vine problema... cu ce??
Adica cu ce sufletul meu sa invart  hartia?? ca nu aveam ac  de quilling  . Pai .. ia sa cautam noi ce avem prin casa, mai la indemana  si cum optiunile nu prea erau variate am ales  pe ce mi-a picat ochii  adica un ac de cusut cu gamalia mare ( nu-i spune gamalie, am un lapsus acum,  oricum intelegeti voi la ce ma refer).  Am taiat capatul  (nu eu , m-am milogit de unu , de altul) apoi l-am implantat adanc intr-un creion , cu guma, marca china. Am dat o tona de scotch( banda adeziva sa nu va ganditi  la altceva) peste  si VOILA ,  gata acul meu de quilling. Super , ce tare sunt nu?? pai da, ca daca mai cautam putin gaseam si pe net ideea.
Oricum sunt mandra de mine ca ideile mi-au venit inainte sa descopar ca de fapt altcineva le-a descoperit inaintea mea. 
Si cum spunea Radu de la Bosquito   "da-i inainte cu tupeu si ai sa vezi ca nu e greu',  i-am dat.
Mai jos vedeti tupeul, adica creatiile, de , ca la inceput..... fiti indulgenti va rog...





6 comentarii:

  1. Es un cuadro o una tarjeta postal ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Nico, ma bucur ca-ti par super, tinand cont ca eram la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola Evita, , es un cuadro, pero lo puedo hacer como te gusta, y una tarjeta si quieres

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca nu-ti mai amintesti primul meu quilling:)) Eram mandra si eu de el la vremea aia , dar intre timp.....

    RăspundețiȘtergere