miercuri, 16 februarie 2011

Martisoare:)

        De cand ma stiu mi-au placut martisoarele. Am lucrat chiar si inainte de '89, bineinteles ca atunci nu prea aveam sanse  cu ele, erau atat de multi artisti de la fondul plastic. Imi aduc aminte de primele mele martisoare create din capacele de ghinda si imortele, aveam casa plina de flori uscate. Iar cand am iesit prima oara la vanzare, n-am mai prins locuri la coloane la Romana, punctul fierbinte de desfacere, ci pe langa piata Amzei. Mai am si acum valiza compartimentata din lemn, captusita cu plus rosu. Ce vremuri domnule!! Inca zambesc amintirilor. 
        Intodeauna am pus pret pe calitate si apoi pe cantitate.  Anul acesta ambele au fost la acelasi nivel, am lucrat atat de multe martisoare!! Au fost mai simple anul acesta, deoarece cantitatea a fost mai mare, dar la fel de frumoase. Mi-au placut toate. Sper sa va placa si voua si sa va inspire in noul sezon. Spor la lucru!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu