luni, 8 martie 2010

De ziua ta Mamico!

      Imi place la nebunie sa fac flori. Din tot ce am vazut pe net , acestea mi-au ramas ca o  ceata pe retina. Mi le aminteam dar nu mai stiam cum arata, asa ca am incercat sa redau imaginea intiparita. M-au acaparat prin simplitate si frumusete. Pot sa spun ca mi-au depasit asteptarile la final, nu ma mai saturam privindu-le. Sper sa va placa si voua. Puteti oricand realiza cu ele aranjamente pentru tablouri sau felicitari, dar la fel de bine dau intr-o glastra micuta pe o etajera. Desigur intr-un aranjament frumos merg chiar de ziua femeii. 
       Incercati-le si va asigur ca n-o sa va para rau.
Ce naiba?? Suna ca intr-o reclama la produse de curatenie, mai ramane sa spun :  va dam banii inapoi in termen de 30 de zile daca nu sunteti multumit. Hmm cred ca am baut prea multa cafea azi.  










4 comentarii: